Vad jag fick från Ginatricot!

Hejhej!
Nu kommer lite bilder på kläder som jag beställde fråm Ginatricot och fick hem igår. Tog ju med mig kläderna till Vilma och där fotade vi dem och så! Här kommer de! ♥
 
 
Hade Vilmas longboard bara att ta kort med ;) Men tröja: Peace Ginatricot 
Nya tights: Svart tjocka (inte så att man ser igenom! Uggsen lånade jag av vilma för de pasade lite till kläderna! :D Här kommer fler på tröjan och tightsen!
 
 
Ser kanske lite konstigt utmed snörerna på den här bilden men de hänger bara ner där ;) Haha!

Här kommer bilder på fler kläder ->
 
 
Den här tröjan köpte jag igår i Centrum! Från H&M!
 
Och lite bilder på tröjan/tunikan när jag inte har på mig den!
 
 

Nu kommer en tunika från Ginatricot! Kameran höll på att ladda ur så vi fick skynda oss!!! Därför är det inte lika många bilder på de är sista tröjorna!
 
 
Den här tröjan ska jag nog ha på mig imorgon på Midsommar! Vad tycker ni? :D ♥
 
Det var den Gröna tunikan från Gina. Asså det ser konstigt ut på en av bilderna bakifrån att den hänger ner,men det är för att dne ska gå typ över rumpan. Haha :D
 

Sen är det ju de svarta tightsen men ni har ju sätt de på de andra bilderna. Fick också en deo och sminkborttagning! Tror det var allt! 
 
Aja Puss! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Modell!

2012-06-22 @ 09:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0