Spruta!!!

Hejsan!
Nu sitter jag hemma hos Ebba. Vi kom just hem från skolan. Jätte kort dag asså! HAHA nejmen vi gick till skolan och klockan kvart över åtta var det sprutdags och fy va ont det gjorde asså!!! När man tog sticket så bara krampade det i hela min arm och det känndes som armen skulle lossna,men typ?! Haha! Nu har jag blåmärke och har jätte ont. Kan inte lufta upp armen. Men det kändes ungefär som förra sprutan vi tog i April. Aja det är väll baa att stå ut och röra på armen så mycket som möjligt då....
Undrar bara lite hur det går ikväll på träningen?! Aja! Säkert bättre ikväll eller inte...

Jag är as trött somnade klockan halv tolv,tolv igår. Kunde inte sova hehe! Aja!!

Men efter vi tog sprutan så skulle man gå och säga vad man skulle göra idag för att samla in pengar. Men jag samlade ju in mina pengar igår så jag hjälper Ebba idag! Så runt tre går vi tillbaks till skolan och lämnar in pengarna!

Men ha en bra dag så hörs vi!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0