SOMMARLOV!!!!

Hejhej!
Nu är jag jätte glad för jag har Sommarlov!! Haha så himla najs! Fick det ungefär klockan tio!! Men vi sexor skulle sjunga och ingen kunde texten så rektorn kollade argt på oss och alla föräldrar haha! Så himla pinsamt! Fyrorna sjöng bättre än oss till och med!

Men sen var det fika i klassrummet! Och jag kunde inte äta något. Det var ägg i allt haha.
Men nu är jag med Vilma hemma hos mig! Vi ska dra till Waxholm med några i familjen och kusinerna
(Oscar och Lovisa +deras mamma)

Men jag kan inte fatta att det är sommarlov!! Helt jä**la sjuukt. Men så himla skönt! Nu är det typ var är det nio veckor ledighet!! Jaaaa!!! :D

Haha men kommer skriva mer om Sommarlovet och vad jag ska göra! Men inte nu! Vi ska till båten nu.

Puss! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0