Onsdag!

HeeejHeej!
 
Nu är jag hemma hos Vilma. 
 
Idag har jag varit först med Oscar och Simon på morgonen och sen hoppa jag på ett tåg där Felicia och Vilma satt. Vi åkte till Centrum och mötte Ebba ,åt sushi och sådär.. Sen åkte vi hem till Vilma och efter det gick vi ner och badade i hamnen. Jag, Vilma och Ebba badade faktiskt i havet! Heelt sjukt haha! Typ 11 grader!
(inte för kallt för att bada!!!)..... Men efter det gick vi upp till Vilma igen och frös efter ha badat. Vi satt på en film och  åt glass. 
 
Men runt halv sex åkte vi hem till oss själva. Jag åt middag med familjen och ringde upp Vilma (hade tråk) så då kom vi överens att vi kunde göra något igen. Så nu ska jag sova här! MYSPYS! 
 
Det var min lilla dag! Hoppas att ni haft en bra dag! 
 
Ledsen för dålig upd idag! Mobilappen fungerar fortfarande inte :( och vi har typ bara varit ute så har inte kunnat blogga. Himla app! Men ni vet iaf vrf upd blir dålig. 
 
För några dagar sen beställde jag kläder från Ginatricot. Och jag fick dem idag så vi hämtade ut dem i posten idag och jag tog med kläderna till Vilma. Jag och Vilma har precis tagit kort med kläderna på. Men kameran ladda ur så vi lägger upp de här imorgon! 
 
Puss och Kram så hörs vi senare! Ha en bra kväll! <3
 
 
Me and Vilma! <3<3<3
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0