On da studsmatta!

Hej!
Nu ligger jag på studsmattan och bara chillar med stereon haha!
Så sjukt skönt med Fredag!! Sista fredagen innan sommarlovet!!! Tagga!!❤

Men jag är iaf hemma från stan nu. Gick in på Hollister och fick ett par nya shorts eftersom att de andra gått sönder. Köpte likadana som jag hade för gilade de så mkt. Men ikväll har jag typ blogglust haha! Kanske frågestund och mkt upd! Så kika in på bloggen under kvällen!
Idag har det verkligen varit sommar ellerhur? Så skönt att känna den känslan. Hoppas bara att vädret håller i säg nu. Ikväll ska jag no bara va hemma och mysa med familjen.

Asså istan var det studentflak över almlt haha! De kastade öl överallt! Man fick akta sig så att man inte fick på sig ;)

Men vad tycker ni om designen?

Roligare att läsa när det är nytt va? Själv tycker jag att det är roligre att skriva på bloggen när man har ny desgin och header.

Nu kastar brorsan bollar på mig haha! Måste kasta tillbaks!

Men vi hörs såklart under kvällen! Ni kommer få se vad jag ska ha på mig på skolavslutningen också!

Puss!! ❤

Idag på Hollister!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0