Nya Blogg.se


Idag "fick" jag nya blogg.se på datorn! Först fattade jag ingenting! asså hittade typ inte till där man skriver inlägg! Haha men nu har jag gått runt och kollat på sidan och den verkar faktiskt helt okej! SÅ HISS för det!

Nu är det väll bara Blogg.se appen kvar då! Och det är typ den jag använder mest! Eller typ... Aja snart fixar det väll sig!

Inte bara jag som har felet!

 
Så här ser det ut för mig när jag loggar in! Åhh! (tagen från GOOGLE)
 
Det hoppas vi på Melina! ♥


 
Min blogg.se app funkar inte heller! ;( Så dåligt! Hoppas det kommer en ny blogg.se app snart tyyp! ❤

Kommentarer
Postat av: Melina❤

Hahah! Jaa! ❤

2012-06-19 @ 23:26:45
URL: http://mellims.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0