Mina iPhone skal!

Hejhej!
Nu tänkte jag visa bilder på mina iphoneskal. Jag har typ 10 stycken haha jag vet måånga. Men det är kul! :D
 
Sen ska jag visa bilder på vilka skal jag skulle vilja ha! 
 
 
 
 
Mitt nya skal som jag visat tidigare! Kommer från en affär i stan. 
 
 
 
Ännu ett till iPhoneskal som är lite knäppt. (barnsligt kanske?) Köpte i samma affär som förra!
 
 
 
Mitt "säkra" skal som är rätt nytt. Det är säkert och bra! Ni vet kanske att jag äger på att tappa mobiler så därför är detta skal perfekt för mig! För om man tappar det så går inte rutan i tusen bitar! Köpte det här från tradera! Ifall ni skulle vilja ha något likande så kan ni gå in på www.tradera.com och söka på t.e.x iphone 4 skal så komemr det upp tusen förslag. Men ni måste ha ett konto där för tt kunna köpa skalen och allt annat som finns där!
 
 
 
Och mitt andra "säkra" skal, fult men jäkligt säkert måste jag säga!! 
Köpte också detta skal på tradera! 
 
 
 
Ett ljusblått silikon skal från ????
 
 
 
Också ett silikon skal fast rosa ska föreställa en kamera tror jag! Fick det av Nicole från Thailand! ♥
 
  
Ett väldigt enkelt skal som var mitt första iphone skal tror jag! Satt på några klistermärken :D Haha!
 
 
Mitt rätt nya USA skal som jag köpte från www.tradera.com !
 
 
 
Mitt neon rosa skal som jag köpte från H&M använder det aldrig! Tog bort stjärnan och satte på klistermärkerna! Gillar inte det här skalet så mycket!
 
 
 
Ett skal som jag köpte i butiken i stan! fast det har gått sönder på kanten som man kanske ser!
 
Jaa det var mina iPhone skal! Många jag vet! Vilket tyckte ni var snyggast? Kommentera!! ♥
 
Här är några skal som jag gärna skulle vilja ha!!
 
 
Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: nicole

den där med kaninen fick du ju också av mig <3

Svar: Aaaa jusdet! Jag köpte ju en liknande i butiken<3
matildelundstroms.blogg.se

2012-06-23 @ 17:37:36
URL: http://nicolevonarnolds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0