Min SOMMAR! ♥

Tänkte bara berätta lite om hur min Sommar ser ut!

♥ Midsommar med massa kompisar och släkt! 7 dagar

♥ Åker till Dalarna med mamma,mormor,syrran och brorsan. 8dagar kvar
♥ Göteborg (landet) med familjen! 15dagar kvar
♥ Skärgården med familjen och kompisar. 37dagar kvar
♥ Frankrike med familjen,kusinerna (typ släkten) till farmor och farfars landställe där. 80dagar kvar (precis den helgen efter skolan börjar typ)
Jaa det är typ de grejerna jag ska göra i Sommar när jag inte är hemma! Kommer självklart vara hemma och hitta på roliga grejer med kompisarna också.
MIDSOMMAR! ♥
DALARNA! ♥
LANDET!! ♥
SKÄRGÅRDEN! ♥
FRANKRIKE!!! Wihoo! ♥
Hoppas att alla läsare får en toppen Sommar! Vad ska ni hitta på? ;) ♥ PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0