Min midsommar i bilder! ♥



Ser ni mig eller? ♥
 
 
 
Ser ni mig? ;)
 
 
Idas hund www.ikf.blogg.se ♥ TOVA ♥
 
 
Midsommarkrans! 
 
 
Jag och en jätte söt tjej som heter Cornelia! ♥ ;)
 
 
 
Midsommarstången vi gjorde! Lite missbildade ringar! Men vad gör det? Spela roll! huvudsaken är attden ska se hemmagjord ut ♥
 
 
Sun! ♥
 
 
 
 
Fotboll! Coola killar! 
 
 
Han längst till vänster med bollen he is my Brother! ♥
 
 
Ida och syrran!
 
 
Astrid och Oscar! Vad gör Oscar??? :D
 
 
Pappa och Oscar! 
 
 
 
 
Ida! 
 
 
Brännboll! 
 
 
Jag sitter längst ut på båten på räcket haha!
 
 
Från vänster... Victor,Oscar,jag,Lovisa och Filippa! Älskar er underbara kusiner! ♥
 
 
Jaa ännu en bild på mig ahha!
 
 
Underbar himmel! Fotograf: jaaag! Stolt haha! 
 
 
Men hoppas att eran Midsommarafton blwv toppen för det blev min! Tack för det! ♥
 
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0