Min dag med Vilma!

Hejsantjena!
Nu sitter jag i fötöljen framför England-Sverige! Nu kör vi Sverige! Vi ligger under med ett mål men nu klarar vi det här! Vi vinner! Kom igen SWEDEN!
Iaf! Min dag har varit väldigt mysig! Har varit hemma hos Vilma. Vi har bakat ,hållt på med mobilerna,lekt med Ralf gått och lekt med Olgas nya hund (en jätte gullig valp Sam heter den) så himla gullig!!! Sen har vi åkt till ett Cafe och gick i en fin utställningsträdgård typ och fotade. Låter fett tråkigt att gå i en trädgård! men det var mysigt och vi fick fina kort. TYvärr kunde inte Vilma skicka bilderna vi tog till mig nu så de kommer imorgon!
Aja nu vill jag faktiskt fortsätta kolla på matchen! Det gör säkert ni också!
P.s tänkte gå till Elverket ,men det blev inte så D.s
Hoppas att alla ni haft en toppen dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0