Matilde är i Dalarna!

Ni som läser bloggen Har kanske sett att Matilde är i Dalarns nu! Eller, Hon har varit påvär dit idag. Hon sa att hon har suttit i bilen länge! Låter kul.... Men i alla fall! För er som inte vet vem jag är, så är jag KARRO.
 
En i Matildes klass! Jag och Matilde är BRA vänner! ♥  Nu är Matilde framme i Dalarna, och hon skulle se om hon kunde få internett och dator tillgång imorrn. Då kan hon blogga! Men jag Karro här ska gäst blogga på Matildes blogg tills på FREDAG! Detb ska bli kul, så jag kommer publicera några inlägg om dagen! Hoppas alla kommer gilla inläggen! Kommentera hur mycket ni vill! Hahahaha! 
 
Om ni vill kan ni besöka min blogg också.  ♥ 
 
HOPPAS MATILDE FÅR DET KUL I DALARNA! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0