Lite fakta haha!

1. Är du singel? Yes box!
2. Är du romantisk? Haha ingen aning ;)
3. Har du kramat någon? Om jag har!!!! (SÅKLART) :D
4. Är du kär? Tror inte det... ;)
5. Har du några syskon? TVÅ! Lillebror och lillasyster
6. Har du föräldrar? Jadååå!
7. Har dina föräldrar skiljt sig? Nepp!
8. Har du bonus syskon? Nope!
9. Har du många vänner? Det kan du ge dig på! Nejmen typ jätte många! Älskar mina vänner! ♥
10. Säg 3 utav dina bästa vänner. Ebba,Vilma och Felicia. Asså det går inte att säga, har så sjukt många nära vänner ♥
11. Har du någon gång blivit sviken? Japp!
12. När grät du senast? För inte så länge sen!
13. Varför grät du? Tänkte på min morbror♥
14. Vem gör dig gladast på hela jorden? Haha min bästa kompis Ebba och alla mina andra fantastiska vänner♥
15. Beskriv din drömkille med 5 ord. Snäll,rolig,ärlig,söt,omtänksam tror jag! ;)
16. Tycker du själv om ditt utseénde? Haha nja vet inte. Nee det ycker jag typ inte haha! (nolifer) ..
17. Har du bra självförtroende? Nja!
18. Vad gör dig sur? Folk som ljuger och snackar skit om en.
19. Vill du ha barn när du blir stor? Jadåå!
20. Hur många barn vill du ha? 2-3 kanske?
21. Om du får en flicka vad ska hon heta? Vet inte riktigt,det finns så många men kanske Smilla eller Vilma!
22. Om du får en pojke vad ska han heta? Samma sak som förra finns många.. Men kanske Oscar eller nåt
23. Vad tänker du på just nu? På att det snart är Sommarlov!!!!!
24. Vad har du gjort idag? Vart i skolan och varit i  Gallerian.
25. Vem älskar du mest? Min familj och min bästis Ebba
26. Skriv hela ditt namn. Haha okej skratta inte nu...  Matilde Charlotte Lundström. Haha!
27. Vilken är din naturliga hårfärg? Brunt ljust.
28. När fyller du år? 18 april.
29. Hur många har du i din släkt? Många haha!
31. Går de bra i skolan? Jadå , det tror jag!
32. Och om de inte gör de beskriv varför. Okej! Haha
33. Hur mår du just nu? Jag mår jätte bra!
34. Säg en med magrutor. Jag haha nejmen jag får det när jag skrattar haha :D Ville ;)
35. Vad vill du bli när du blir stor? Typ jobba på kontor nejmen asså vet inte!
36. Gillar du eran skolmat? Skojar du eller? Nej absolut inte! Värsta som finns!
37. Vem smsade dig senast? Ebbbaaa! ♥
38. Vem ringde dig senast? Mamma♥
39. Vem kramade du senast? Vilma ♥
40. Säg en snygg kille och en snygg tjej: Anna Swan och någon? ♥
41. Vilken skola går du på? Käppala!
42. Vilken skola vill du gå på? Trivs bra på Käppala men annars typ Källängen!
43. Svarade du ärligt på alla frågor? Nästan alla typ! ;)

Haha Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0