Jätte rolig dag!

Hejhej!
Nu kom jag hem för typ 50minuter sen. Vi gick vid tolv till badet och badade där till tre halv fyra. Sen gick jag och Felicia hem till henne, var där ett tag och sen stack vi till Ville och var med han. Vi hoppade på hans trampolin! Vi stog på en stege och hoppade ner! Gud vad kul det var! Man flög jätte höögt!! Sen åt vi mellis där och drack saft. Vi tänkte typ bada vatten spridare men det blev typ för kallt. Vi tog bilder på varandra när vi hoppade men vi tog med Fellans mobil. Så hon skulle skicka bilderna till mig. Så de kommer säkert snart.
Men vid halv nio tror jag så gick vi och mötte upp massa kompisar. Det var najs! Där var vi ett tag! Ville satt fart på typ hans longboard så jag satt ner och åkte! Jätte kul!! :D Haha! ❤

Men sen kom jag hem! Och nu kollar jag på tv!

Vi hörs Puss! ❤
En bild från idag! Flög!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0