Hemma från Breviksbadet!!

Hejhej!
Nu kom jag precis hem från Breviksbadet, var där med jätte många kompisar och bada. Kan inte säga alla,vi var så många. Det var as kul♥ Alla puttade i varadra och så. De bärde i Ebba haha! :D Men imorgon ska vi ju det med alla 6:or i skolan. Och det ska bli riktigt kul! Först imorgon så ska vi städa lådorna (rensa och så) och efter det ska vi kolla på när lärarna tävlar mot 9:orna i Brännboll typ! Det blir kul! Efter det lunch och sen drar vi till Breviksbadet. Tror att Sonja typ skulle möta upp oss och vi skulle göra något tsm med henne, Ville och Ebba! Vi hade så roligt sist!
Så ser framemot imorgon också!
Idag var det också roligt i skolan. Dock inte lika kul som jag trodde.... Först 5-kamp och det var väll sådär,efter det fick vi 45minuter på oss att byta om och göra oss riktigt fina. Sen gick vi ner till Kultursalen och därserverade 5:orna oss! Haha Oscar min kusin går i 5:an och han serverade haha man skulle ha svart och vitt. Det hade han gulliga dem var! Haha!
Men nu ska jag typ skypa med någon kompis! ♥
Vi hörs!! ♥
Googlebild!
Ebba var bla där! Älskar dig finaste bästis! Ingenting ska skilja oss åt♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0