Hemma efter en rolig dag! ♥

Hejhej!
Nu är jag hemma från kusinerna. Ledsen att jag inte bloggat alls idag men min blogg.se app funkar inte :( Det verkar som att det inte bara är jag som har det problemet eller? Har provat att radera och ladda om men det har inte gått! Aja vad ska man göra? Så det är min ursäkt.  ♥

Men tänkte berätta lite kort om dagen kanske?! Joo.. Dagen började med att jag var ensam hemma i några timmar funny... Sen cykla jag till Ebba och vi åkte nästan dirket till tåget och åkte in till Gallerian. Först gick vi fel haha! Så vi var tvugna att ringa Ebbas mamma haha :D Men sen hittade vi äntligen fram!

Vi åt varsin smoothie , jag en jordgubbssmoothie och Ebba en blåbär. Vi gick in på Hollister och lite andra affärer. Efter det kände vi oss klara och gick ut från Gallerian tomhänta. Men vi gick till den där iPhone butiken som ligger i närheten av Gallerian. Där var vi ett tag. Vi kunde inte bestömma oss vad vi skulle köpa. Men hitta tillslut ett sött och roligt skal haha :D Ni kommer tycka jag är barnslig när ni ser skalet men ville ha ett roligt haha! Har så många tråkiga skal...
Vi åkte hem från stan och var hemma hos Ebba och åt sallad och bara chillade, Vid fem gick jag hem och sträffade kusinerna Oscar och Lovisa, Oscars kompis Simon och Oscar och Lovisas pappa. De undrade om jag ville med och bada på Breviksbadet en snabbis. Hade ändå inget att göra så tänkte "varför inte?" skyndade mig hem och hämta det jag skulle ha och sen åkte vi till Breviksbadet och bada en stund. Men det var kallt! Vi åkte hem till dem hoppade studsmatta och åt pannkakor. Sen har vi bara haft kul pch såg första halvleken där men nu ser jag på andra! Kom igen Sverige!
 
Haha!
 
 
 
Haha jaaa vet! Ni fåt tycka hur ni vill om mig... :D XD
 
Fler bilder från dagen kommer senare! Förlåt flr dålig upd!!! ♥ Puss och hoppas ni haft en bra dag!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0