Gud vad jag saknat er!!

Heej alla fina läsare! 
Nu är jag äntligen hemma från Dalarna. Gud vad skönt med internet haha! :D Har verkligen sakant att blogga. Men karro har verkligen varit jätte snäll som upd lite åt mig! tack så jätte mycket gumman! Saknar dig! www.karolie.blogg.se ♥
 
Men jag har verkligen haft så bra och mysigt i Dalarna! Det var jag , mammma,syrran,brorsan och mormor som åkte för att pappa var tvungen att stanna hemma och jobba. 
 
Jag kan berätta lite kort om vad vi gjort. 
 
På Söndagen kom vi typ och då var vi bara i våran lilla stuga. På måndagen åkte vi in till staden och typ handlade lite och sånt bara chillade i stugan för det var regn. På tisdagen åkte vi in till rättvik heter det och där åkte vi rodel heter det. Man åker typ ner för en slalobacke och så bestämmer man farten själv. Man sitter på typ någonting med hjul!? Haha :D
På onsdagen var vi typ vid Tellberg och åt glass och jag och mamma sprang runt en sjö och badade och hade det mysigt! På torsdagen åkte vi till våra kompisars kompisars och dem hade massa hönor och tupar och kyckling ungar som var tre veckor gamla! Förstå!! :O Vi fick hålla i dem! Helt sjukt!!! :D Så himla söta! De var typ en decimeter stora! Bilder och film kommer! Sen idag åkte vi hem klockan tolv ungefär och kom hem hit klockan halv sju typ! Jätte skönt att vara hemma! Och skönt md internet!!! Ni kanske sätt att jag upd lite på instagram men då har vi varit typ inne i dalarnas stad och där fanns det lite internet och kunde inte släpa med mig datorn dit lixom?
 
Men jag har tagit massa kort. Kommer typ komma i olika delar! Har också filmat lite!
 
Men nu ska jag ladda upp bilder så kolla snart in igen! 
 
Puss! ♥
 
 
 
Haha en bild från i bilen! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0