Godmorgon!

Hejhej!
Nu är jag hemma hos Nicole. Gick lite tidigare till henne idag för jaa venne. Men hon håller på att borsta håret och jag lånade hennes lilla dator. Men idag är det en så sjukt nice dag i skolan.Egentligen är hela den här sista vecka det men den är dagen ska bli extra rolig. Dagen börjar med 5kamp (alla sexor) det bli kul (förutom att jag är as trött från gårdagens träning) aa sen har vi 45minuter på att fixa oss till lunchen!!! Vi ska typ vara extra fina. Ha finkläder ,smycken och så! Jag ska ha en fin klänning (tjejerrna var tvugna) sen ska jag ha typ smycken och smink.
Efter det ska vi äta lunch i kultursalen. Tre rätters och 5:orna ska servera! Sen ska några hålla tal och några i min klass har ju gjort en film om melodifestivalen och den ska vi visa! Så sjukt pinsamt haha! <3
Men nu måste jag och Nicole gå! Vi börjar nio!
Men vi hörs efter skolan tror jag! Hinner nog inte upd under dagen i skolan!
Puss!
image description
Gammal bild jag veeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0