Filmen!

Hejhej!
Nu sitter jag med datorn i knät. Kom hem från Kottla för ett tag sen. Där var jag med Alma och Ebba. Vi hade jätte mysigt,badade,solade lite hehe och bara chillade. MEn sen cyklade vi hem!
Jusdet sa att jag skulle berätta lite om filmen...!
Jo! Den var en av de bästa filmerna jag sätt. Den heter då LOL. Ni kommer förstå varför den heter så ;) Men den handlar typ om en tjej Miley Cyrus eller i filmen heter hon Lola. Meeeen den var verkligen så bra. Både jag och Karro började typ gråta! Det är typ en tjejfilm för alla åldrar.
Men så jag tipsar er verkligen om att se den här i sommar! Det måste ni!!! ♥ Annars missa ni något.
Trailern!:
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0