Dagen

Hej igen!
Nu tänkte jag lite kort berätta om dagen. Det började med att jag slutade och då gick jag och Ville hem till han och åt mellis och lekte med hans humdar Alice och Becka! As gulliga❤
Sen började vi cykla mot friidrottskompisarna haha. Där samlades vi och cyklade vidare mot loppet. Sonja hon cyklar typ aldrig så hon typ höll på att ramla hela tiden :D Sen så såg alla ut som muppar i hjälmarna! Haha! Gud va vi skratta åt varandra. Iaf... Sen kom vi fram till loppet och våran uppgift var alltså att stå i målet och dela ut medaljer,vatten,bananer och powerade!! Det blev lite stressigt ett tag för det var 2000 som sprang en milen och ni kan ju fatta vilket kaouse (s) det blir för oss då i målet. Poweraden tog slut och alla ba var är poweraden och de blev galna ahha! Vi baa vänta den komemr snart... Hehe!
Så det var jobbigt!
Men sen gick vi och åt lunch haha! Satt typ mitt bland alla folk på en soppsäck (det var blött i gräset) haha! Ville tog alla mina kycklingar :/ Haha!

Men asså mina skor är typ helt förstörda. Lera blandat men powerade och vatten! Härligt alltså!
Haha!
Aja påvägen hem så bytte Ville och Somja cykel och hjälm och ni skulle sätt ville i sonjas hjälm alldeles för liten haha! Sonja är inte heller van vid sånna cyklar utan bakbrons så hon höll typ på att köra in i en tant ahha! Sen skulle hon bromsa men hon bromsa för hårt så det blev en tvärbroms haha! As kul! Skulle filmat. Sen såg Ville ut som en nörd på tjejcykeln haha och Sonjas vackra hjälm!

Men gud vad vi flumma asså! Helt sjukt! Skrattar bara jag tänker på det!!

Men nu tänkte jag gå och lägga mig! Jätte trött! Typ cyklat tre mil idag!

Ledsen för sent inlägg!
Vi ses imorgon! Har temadag as chill!
Puss! ❤

Tåg typ inga kort men det gjorde Sonja! Hon skulle skicka några! Men lägger upp de imorgon för har inte fått de än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0