Åker snart hem tror jag!

Hejsan kära läsare! Också ett tidsinställt inlägg! ;)
 
Nu börjar vi nog bli lite trötta och åker hem om några timmar tror jag. Förra året tog vi taxi hem runt ett-två tiden tror jag. Men pappa råkade glömma hemnycklarna så nör vi nstan var hemma skulle pappa ta fram nycklarna till huset så hittade han inte dem och kom på att de låg kvar där vi varit hela dagen. Men det skulle bli as dyrt att vända och köra tillbaks och sen åka hem så vi körde förbi kusinerna som precis kommit hem därifrån och där hade de farmor och farfars nycklar så vi åkte hem till farmor och farfar och sov haha. De var inte hemma för dem var i Frankrike! 
 
Hoppas inte att det blir lika rörigt imorgon! :D Haha neee imorgon ska JAG ha koll på nycklarna när vi åker hem! 
 
Haha! 
Är det bara jag eller är det as skönt att åka TAXI? Haha jag älskar att åka taxi (inte för att jag gör det så jätte ofta) men när man vä gör det så är det väldigt mysigt. Bilarna är alltid så varma,mjuka säten och man sitter lixom perfekt!! Är det bara jag som tycker det eller? Haha säkert! :D 
 
Man är ju skum! :D 
 
Men vi hörs imorgon! Hoppas att alla haft en jätte bra Midsommarafton! ♥:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0