Två getingstick på två dagar!...

Hejhej igen! Tänkte bara berätta en sjuk grej.. Joo igår trampade jag på en geting (eller om den var ett bi) och jag fick inte ut tagggen. Så jag halltade upp till pappa med taggen i tån och baa typ skrek , PAAPPPAAAA!!!! Han drog ut taggen och typ tog någon salva på tån och socker(sockker hjälper tydligen, det suger typ ut lite av giften) Men sticket sitter i stortån. Och ni fattar inte hur ont det gjorde?!! Men nu är det så att min stor tå typ allvarligt ser ut om en studsboll. Haha den är as svullen och när man går så känns det som att man går med en halv studsboll i strumpan. Pappa skrattade när han såg hur stor tån blivit. Men han tycker ju såklart synd om mig men asså ni fattar. Tån är så sjukt stor. nästan dubbelt. Har tagit kort på den så ni kommer få se. Men den är typ helt stenhård och det kliar som in i tusaaan. 
Men sen så ska jag såklart trampa på en till idag också fast i andra tån. Haha så himla typiskt mig, så imorse gick jag på typ samma äng och det stack till,först så sved det men sen kände jag att det var ett stick. Pappa ba men Matilde,nu sätte du på dig skor haha! Fick faktiskt ut taggen själv då. Men jaa två stick på två dagar. Rekoord!..
Men så nu får jag halta konstigt för det gör ont när jag går.
 
Nu vet ni det! 
 
Men nu måste min tå vila så får vi se hur den mår och seer ur imorgon!
 
Puss på er♥
 
 
Opassande bilder haha! Menmen♥ Bättre en inga!
 
♥;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0