Tisdagen den tredje , ännu en härlig dag! ♥

Hej mina kära läsare! ♥
 
Gud vilken otroligt härlig dag jag haft här på väskusten. Det har varit toppen väder heela dagen. Har gått i shorts och t-shirt hela dan och bikinin ;) 
Men dagen började med att vi åkte till en annan ö , Öckerö och handlade med båten, eller vi handlade inte bara.... Men när vi nästan var inne i hamnen så såg vi en motorbåt som stog stilla så vi åkte till den och det visade sig att den fått motorstopp.Så vi boxerade den med ett rep och körde in den till bryggan. Han tackade och vi åkte vidare.Det måste ha sätt roligt ut när vi bokserade för våran båt var typ lite mindre än den vi bokserade haha!
Iaf...
Vi har en som vi känner på Öckerö som vi hälsade på. Och sen visade han oss hans hus och hund. Vi gick sen ner till havet och där fanns klippor,brygga och allt. Vattnet var helt kristalklart så det var bara att hoppa i. Jag hoppade från den "höga" bryggan fleera gånger. Så härligt. Sen åt vi sushi som vi köpt tidigare och lite jordgubbar. Så gott! Vi var där och badade ett tag. Haha Victor lekte med någon i vattnet tydligen och sen kom han till oss och ba , jag har fått en ny vän. HAHAHA! Och jag ba, vad kul!!! Vad heter personen?? Brorsan baa, jag vet inte. HAHAHA gud vad jag garva då :D Lixom det är ju rätt vanligt att man vet vad sin kompis heter!! :D Kanske inte låter så kul, men det var väldigt kul. 
Iaf.... 
Sen gick vi till mataffären och handlade massa mat och sen gick vi till hamnen där vi hade ställt våran båt och tog båten hem. Jag fick köra moahahha :D Är as grym.... 
Sen när vi kom hem så plockade jag in maten med mamma och jag och filippa körde gummiebåten till ett badställe och baadade! Termoemetern visade 19 grader. Kan det stämma? Det var riktgt skönt iaf! Hoppade från gummiebåten. Men nu sitter jag inne och ska gå ut och äta middag. Torsk och potatis! Mums! :) 
Haft en grym dag helt enkelt! Hoppas att eran varit minst lika bra! Har dessutom fått färg idag. Bränt mig på näsan lite baraa...
 
Men måste gå! Vi hörs snart igen! Puss! 
 
Gammal bild! Men ni kommer få massa bilder när jag kommer hem!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0