Tillbaks! ♥

Hejhej!
Nu har jag och syran preciscyklat hem från några kompisar i ösregent haha. Man blev as blöt. Plastade in min mobil i en plastpåse haha man är ju försiktig :D
 
Jag är ledsen att jag inte bloggat på typ en dag men har inte orkat och sen har det varit lite jobbigt med internet och sååå.. Men igår var det en varm och härlig dag. Vi solade på en strand och åkte båt. På kvällen åkte vi ut och fiskade makrill. Vi fick typ 14 stycken helt sjukt! Det var as kul, jag fick en jätte stor haha, snacka om hur stolt jag var :P Sen fick jag upp en torsk men den var så liten så vi släppte i den. Mamma fick typ två plattfiskar (asså tyyyp) Men det var iaf kul. Och nu ikväll åt vi dem till middag. Det var jätte gott verkligen. 
 
Men idag har vi typ varit hemma lite,åkt  båt. Och sen tog vi båten till en klippa och jag typ frös så jag ville inte bada,meen det var så kristallklart vatten så jag ville verkligen,men jag sket i det. Iaf , sen efter det så åkte vi och handlade mat på en ö. Men när vi la till så var det så grunt så vi typ gick på grund eller asså båten stog på sandbottnen hahaha as skumt. men vi kom loss till slut. Jaa sen har vi varit hemma och så. Varit hoss några kompisar här på ön. Vi kom hem klockan tio så vi har varit hemma en stund. Men har faktiskt gjort iordning mig nu och ligger i sängen med datorn och tänkte hålla på med den nu ett tag. 
 
Men det är jätte tråkigt för det ska typ regna nu i någrav dagar. Vad ska man  hitta på då lixom,blogga nejmen tyyp. 
 
Men jag messa Melina alldeles nyss och fråga om hon kunde skriva att jag inte bloggat för att.., ni vet. Och att jag skulle blogga mer imorgon. Eftersom att internet är kass. Men nu fick jag rätt okej internet så passade på att blogga nu. Så du vet Melina och ni andra också. 
 
Men vi hörs imorgon! Puss och Kram på er♥
Ledsen för gamla bilder,men har inte med mig sladd så att jag kan ladda över dem i datorn. Men ni kommer att få massa bilder när jag kommer hem om precis en vecka. ♥
 
 
Puss! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0