Sov gott!

Hoppas att all ni haft en grym dag! Själv har jag haft en mysig dag med familjen. Ledsen att jag inte lagt upp bilderna från landet på bloggen. Men mammas kusin kom nu ikäll, vi åkte och badade i kottla och sen åkte vi hem ,åt middag. Hoppade studsmatta med henne. Gud vad vi flög! Haha! Sen har vi suttit ute och myst med marsvinen! Hade alla i knät ,så himla mysigt. Tills de kissade i min famn... Haha! Det var inte mysigt haha! Men jag tog en dusch och tvätttade håret och fräschade mig. Sen la jag lillebrorsan också. Men nu håller jag på med mobilen. Instagram och sånt. Men ska väll snart släcka. Ska vara med efterlängtade Vilma imorgon. Det ska bli så himla kul och mysigt. Längtar efter henne jätte mycket verkligen! ❤ Men vi hörs imorgon hörni! Sov så gott! ❤ En bild från när jag höll dem! (pappas mobillkamera) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0