Precis badat!

Hejhej!
 
Nu kom jag just hem från ha badat. Jag satte på mig bikini och klädde på mig en morgonrock över och gick med de andra till havet och doppade mig. (inte håret dock) Vi tog med oss termometer ner och satte ner den i vattnet och termometern visade 13grader! Vi ba whaaat? Lixom inte möjligt för i havet kändes det som 16-17. Filippa och Victor bärde ner termometern och råka slå i den i berget så det måste ha varit det. Att den fick en smäll och fått gärnskakning typ HAHAHA :D Gud , ursäkta min fruktansvärt tråkiga humor... 
Men jag badade iaf och det var rätt skönt (svalkande ;) )Tog med mig nya kläder (myskläder) ner som jag bara kunde sätta på mig! Så härligt!! Och nu sitter jag inne och bloggar och sånt. 
 
Här på ÖN finns det inga bilar , inga mataffärer (förutom en jätte liten gullig kiosk) Så om man vill åka hit måste man ta färjan som går hit eller egen båt. Sen om man behöver handla och så måste man göra likadant (åka båt) så Grötö är en lugn ö. Jag älskar Grötö! ♥ Så vi ar gått till kiosken och köpt godis och glass so vi kan ha ikväll till matchen! Vem hejar ni på? Själv vet jag inte! 
 
Jag lånar morfars internet nu och surfar från och det går bra.Men han åker om om typ tre dar så då vet jag inte hur jag ska göra? För husets internet är det något fel på , för det funkade förra året iaf! Aja får väll lösa det på något sätt. Förslag? Kanske lägga in tidsinställda! Hmm....
 
Men nu ska vi äta middag , det verkar som att det blir grillat kött med potatis! MUMS!! ♥
 
 
Google bilder! Grötö! Ska ta egna bilder härifrån!
 
 
Haha It´s time for dinner. ♥:)
 
PussPuss! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0