Min mobil funkar som vanligt!!!!!!!!!!

Tjooo! Nu sitter jag och typ kollar på tv, eller egentligen inte för jag håller på med iPaden och så ! Ni vet... Men idag har jag bara chillat hemma med familjen typ. Jag har solat så fått färg, men sen helt plötsligt så började det regna,åska och blixtra jätte mycket och jag va whaat? Haha! Aja,han iaf sola en stund. Vi har typ handlat och jag har rensat min dators bilder och sånt. Herregud vad mycket bilder jag hade :O Men skönt att det är rensat nu. Har också raderat bilder på min mobil. Tror att jag aldrig haft så lite bilder på min mobil förut... Från 900bilder ungefär till 300 ungefär, helt sjukt!! Haha! Men skönt det med ;) Pappa har fixat min mobil nu!!! Kommer ni ihåg att jag berättade om att min mobil kamera var sönder, att man inte kunde ta kort med vanliga kamera appen och man kunde lixom inte ta kort på sig själv ni vet.? Men pappa har fixat så att jag kan det nu. Idag gjorde han det. Har omintstalerat hela mobilen, så måste ladda in appar och sånt,men det gör inget!! Men vi hörs senare! Kanske kommer del 1 av Grötö! Vi hörs❤ Puss! ❤ Har ni haft en bra dag? Gammal bild , sorry! Men är inne på våran iPad eftersom att jag inte fixat min mobil ännu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0