Meeen gud vad irriterande!

Heej! Asså gud vad arg jag blir! Har hållt på att skriva ett långt inlägg i onödan och så bröts allt. Lånar pappas mobil internet och det går segt, syrran logga in på instagram och det tog så mycket internet så internet försvann och inlägget också... Åhhh !!!!!!!!!! Aja,bara att skriva om då..
 
Idag har vi varit på en annan ö och badat Halleskär eller nåt hette den tror jag! Vi plockade massor av sjöstjärnor i havet och det var as kul ahah! Vi tog t.o.m hem några som vi ska torka, låter som djurplågeri och det är det kanske men,men. Jag har fått färg idag också! Har t.o.m blivit brun! Wihho! Haha sitter fortfarande med solglasögonen på mig :D Och klockan är typ tio haha! Men vi var iaf på ön och badade och åt lunch. Sen åkte vi till Hönö heter den och åt en tidig middag. 
Men nu sitter vi med några gäster på trädgården och spelar gitarr och äter typ kex.olika ostar,dricker vin (de vuxna) och äter typ lite frukt haha :D  Väldigt mysigt! Men det börjar bli kallt nu så ska sätta på mig värmre kläder!
 
 
Höörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0