MATILDE!

Heej, Melina här♥
 
Tänkte berätta lite om Matilde nuu! ♥ Jaa, jag och Matilde har faktiskt inte känt varandra så jätte länge, eller vi har helt enkelt inte kunnat träffats så mycket! Men det började med att vi träffade varandra hos Karro, för jag och Matilde går inte i samma skola och så♥ Men Matilde var iaf hemma hos Karro, och sen kom jag dit och var med dom, och vi började lära känna varandra bättre, jag och Matilde♥ Karro går ju i samma skola som Matilde, men jag och Karro är kompisar eftersom att vi bor grannar. Så jag, Matilde och Karro var nästan hela dagen, jag tror det var sommarlovet för 1 eller 2 år sen som vi träffades!♥
 
Sen så hade vi tappat kontakten lite ett tag tyyp, men sen så träffades vi på Elverket en gång, och en dag så åkte jag och Matilde till Kottla och badade tillsammans! ♥ Och vi har ju varandras mobil nummer och så också! ♥
 
Men jaa, jag tycker iaf att Matilde är en super gullig och snäll tjej! ♥ Och hennes blogg är ju grymt bra också! ♥ Jag hoppas att vi kan lära känna varandra ännu mer nu och så! ♥
 
 
Hoppas du har det toppen på ditt landställe nu friendii! ♥
 
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0