Ledsen...

Gud förlåt föratt jag inte bloggat. Men har inte hunnit med lixom! 
Igår var det en riktigt regnig dag. Men bloggade ändå inte. Orkade inte riktigt det igår. 
Men idag när jag vaknade så kände jag mig förkyld...Har ont i huvudet,och i halsen nu och känner mig lite trött. Jag som hade tänkt att springa idag!!! Ajaaa... Skit också! får väll spåringa när jagmår bra igen. 
Men idag 'är det loppis på ön och det blir skoj. Det själjs korv och sånt. Men det börjar klockan ett. 
Nu har jag fått låna internet av en släkting wihho! Men det betyder inte attjag kan vara inne hur länge som helst. 
 
Jag är ju här en vecka till och veckan efetr det så här jag hemma i en vecka och då kommer upd vara mycket bättre det lovar jag. Uppdateringen kan ju lixom inte vara i topp på Sommarlovet. Eller hur? 
 
 
Saknar er tjejor! ♥ Måste ses snart ♥♥♥
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0