Imorgon blir det hem!

Hejhej!
Joo vad ska man skriva om  då?
Jaa jusdet! Igår var det en härlig dag. Jag och mamma åkte med två släktningar på deras underbara segelbåt och åkte till en annan ö och köpte lunch och lite mat i mataffären där. Men påvägen hem så var det typ ingen vind haha.Ett tag stog vi prick stilla,scarry.. :) Men vi kom iaf hem ;)
Efter ett tag så kom min syssling och hennes mamma och deras guligga hund. Hunden är en Moops (stavning) och heter Evert hahahaha! Han är as gullig, är med han typ hela tiden ;) Och sen så min syssling Olivia är två år och hur gullig som helst!!!!!!!!!!!! Henne ä man med hela tiden också. Hennes mamma sa idag till henne, ska vi bada tsm Olivia? Olivia sa neee jag ska bada med Matilde! Haha så himla söt. Hon typ avgudar mig. Igår visade hon hur man gjorde kullibyttor haha (vet redan , men man kan väll få en lektion till) Sen så ville hon också att jag skulle lägga henne. Och så skulle jag såklart sjunga Blinka lilla stjärna om och om igen! Vet inte hur många gånger jag sjöng den tills hon somnade ;) Haha. Hon ba sjung högre!!!! Neej viska! haha :D Men hon somnade tillslut och då så skulle vi äta krabbor. Och herregud vad gott det var asså! Muuuums säger jag bara. Dock gillar jag bara själva "köttet" allltså det som sitter i benen och klorna. Jag fick också världens största klo. Har bild ;) Men vi satt ute hela kvällen till tolv. Hade marsvinen i famnen under koftan haha tror hon somnade. Så himla gulligt. ♥♥Älskar mitt marsvin Lilly ♥♥♥
 
Men sen så idag har vi varit här på ön , jag har badat och fottat med en undervattenskamera, as kul! Men det känndes jätte konstigt att stoppa ner kameran i vattnet. Man är ju inte direkt van! 
Men det blåser typ storm här idag,jätte jobbigt för då kan man inte åka båt eller nåt sånt...
Men vi har spelat fotboll, och då sköt Victor världens hårdaste skott rakt i pannan på mig! Aooo :( Jag blev typ as lack på honom haha!
 
Sen så skulle jag hämta bollen som Victor sköt in i en buske och då ramlade jag typ och fick 
massa taggbuskar på mig :( Jippi... 
Aaaaa,vad har vi mer gjort? Ikväll ska vi grilla och äta gott,kanske ska grilla pinnbröd, längesen! 
 
Igår kom också andra släktingar som vi bara typ träffar två gånger om året. Det är dem som har de stora hundarna. Men dem hade inga hundar med sig tyvärr.
 
Men ikväll blir det sista middagen innan vi åker. För imorgon eftermiddag bär det hemmåt. Tråkigt men det ska ändå bli skönt att komma hem till huset och alla kompisar,om det är några hemma? Är det några hemma? ♥ 
Men imorgon kommer det bli en lång bilresa så det ser jag framemot...... Nejmen det är bara att tuta och köra! 
 
Men vi hörs läsare! Hoppas att ni haft en grym dag/dagar! Upd senare eller imorgon!
 
Några bilder från de senaste dagarna. Smakprov på hur vi haft det! ♥ Bilder från mammas facebook! 
Den första bilden är på mig när jag håller i en gigantisk krabba! En av klorna ligger i min mage! 
 
 
Haha mamma seglar i sin lilla omtimistjolle (stavning haha) som hon fick när hon var liten. Hon tycker det fortfarande är lika kul,hon försöker få med mig,nejtack säger jag , jag föredrar hellre gummiebåten ;) 
 
Men nu ska jag gossa med Evert och Olivia! Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0