Härlig dag!!

Hejhej!
Gud vad glad jag ä rjust nu. Solen skiner här på Grötö och vi har precis ätit en god middag. Idag har det varit fint väder. Bara blåsigt lite. Vi ahr spelat fotboll, fiskat krabbor,och bara tagit det lugnt i solen. Och nu innan middagen sprang jag och mamma runt ön och sen badade vi i havet. SÅ härligt. Det var helt okej varmt. Hoppade i flera gånger. Sen gick jag hem och tog en varm,varm dusch. Så skönt! Och sen har jag satt på mig jeans och en fin tröja och ätit middag med de andra. 
 
Det är verkligen perffekt väder för att åka gummiebåt, så vi tänkte göra det snart. Helt stilla på havet. 
Njuet av sommaren ordentligt just nu! Gud vad härligt det är med sommar. En dag som denna så har det verkligen varit sommar! 
 
Men ville säga att jag såklart ska försöka blogga så gott jag kan. Men som sagt så är det jobbigt att starta internet och starta datorn. Hade varit så mycket enklare med appen! Aja man få väll stå ut. Men om det är en varm dag med fint väder så kommer jag blogga på kvällen som idag. Annars om det är dåligt väder kanske det finns större chans att jag bloggar. För då är man ju inne mkt mer. 
 
Men nu tänkte jag gå ner till gummiebåten så vi kanske hörs senare, annars får det bli imorgon! 
 
Hoppas att ni haft en bra dag för det har jag! Ha en härlig kväll ♥
 
 
Det ända som saknas nu är vännerna där hemma som jag saknar! Tänker på er ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0