Gud vad jag saknar mina vänner ♥

Asså helt sjukt ur mycket jag saknar mina gulliga vänner. Ebba som är i skärgården,Vilma som är på Gotland,Alma som varit på Kreta men som är hemma nu tror jag?Karro som är i Grekland, Sonja som är på landet ,Lydia,Hillevi,Nicole och måånga fler! Vill bara säga att jag älskar er mina underbara vänner. Ni betyder så mycket för mig. Men vi ses väldigt snart hoppas jag♥
 
Några roliga bilder med vänner!
 
 
 
 
Kusinerna saknar jag som tusan!!!!!! De är i Frankrike nu♥
 
 
 
Gud vilka skrattanfall jag haft med Sonja,både på tävlingarna,träningarna och utanför friidrotten. Haha:D
Vilka minnen man haft med Ebba verkligen!!! Har så många fina bilder på oss två. 
Och vilma haha! Gud säger jag bara! :)♥
Och vilka roliga bilder jag har på Alma och mig! Har ännu fler!
Och när jag och Karro inte pallade plugga haha!
Gud vad många bilder jag hittade! Många bilder där jag ser ut om ett knäppt troll :P 
 
MEN jag saknar er alla min sfina vänner! Önskar att jag kunde komm med alla er i7:an ♥
 
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0