Dageen!

Hejhej! Ledsen att jag inte bloggat tidigare. 
Vädret har varit toppen idag verkligen!!! Soool och värme , i like!
 
Vi har åkt till en ö Lindholmen . Finns inga hus där men perffekt för att bada. Har bdat typ heela dagen idag. 18grader! wiihoo! ♥ :) 
Men det är typ vad vi gjprt idag. Eller asså jag han inte blogga efter middagen för då åkte vi direkt och hämtade pappa som kom hemifrån med buss. Så jätte mysigt att pappa är här nu! Han har satt på mototrn på gummiebåten så vi har åkte med den nu ett tag. Vindstilla :) Jag,syrran och en kompis här åkte till hamnen och körde lite. 
 
Det är typ väldigt lite fakta om vad vi gjort idag! Har haft en grym dag helt enkelt! Hoppas att ni också haft det. Nu ska jag gå och ta något att äta ♥
 
Förästen så har ni säkert sätt att Melina gästbloggar här ett tag.Jag frågade och hon vill jätte gärna. Men det är bara för att jag vill hålla upd okej nu när jag är på landet lixom. Hoppas att ni tycker det är roligt att hon gästbloggar här för det tycker jag! 
 
Puss och kram så hörs vi! ♥
 
 
Lite av Grötö! Asså min webcamera suger verkligen! Bättre än ingenting! ♥Månen! Ser ni?
 
Hörs imorgon! Och tack Melina! ♥

Kommentarer
Postat av: Melina

Vad mysigt ni verkar haa det! <3 Det var så lite så ;) <3 Ha det braa! ;)

2012-07-05 @ 14:31:12
URL: http://mellims.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0