Äntligen framme på GRÖTÖ!!!

Hejhej! Nu är vi äntligen framme på Grötö (landet heter så) Landet ligger utanför Göteborg på västkusten. När jag kommer hit är det verkligen 100% sommar,eftersom att vi bara är här en gång om året. 
 
Jo men ledsen att jag inte bloggat någonting idag men gick och la mig ett igår.. och var tvungen att gå upp sju för att åka. Sen har vi åk i stort sätt hela dagen. 6timmars bilresa wiiii.... Men jag har haft marsvinen i en resebur i knät hela tidene haha! De fick hänga med hit för första gången ;) 
 
Men bilresan gick bra! Öch nu har jag lånat morfars internet här! Det gå segt men funkar!
 
Nu sticker vi och badar! 
 
Upd er efter! Puss! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0