Yet Ski!

Måste bara berätta om vad vi gjorde idag lite kort fattat bara!

Jo. Vi låg ju på stranden och solade , men efter lunch gick vi en bit på stranden tills vi kom till ett ställe där man kunde hyra Yet Skis ( typ vattenskotrar ) Och visst gjorde vi det då.

Ni kulle bara sätt pappas ögon bli stora av nyfikenhet.... Pappa älskar allt som går fort. Ni vet killar haha... ;D nää men lekfull pappa man har ;S

Vi körde tio minuter var. Pappa styrde självklart och så men vi satt bakom.

Först körde pappa med Victor en sväng. Men Victor blev rädd att ramla ner i vattnet till hajajrna han är ju trots allt bara fem. Plus att det ( kryllar faktiskt av hajar där ute ) aja han blev lite skraj. Så dem kanske bara körde i fem minuter.

Sen var det syrrans tur. Hon körde kanske i sju-åtta minuter vrf vet jag ej...

Sen var det äntligen min tur!!! Snacka om att jag var taggad! Haha aja. Eftersom att dem andra syskonen inte kört riktigt lika långt som dem egentligen skulle åka , så fick jag och pappa köra extra länge! Så jäkla najsigt asså.
Jag typ allvarligt flög bakom pappa. Ni skulle sätt oss i en våg .., vi hoppade typ en meter upp i luften ;O Vid vissa ställen när min busiga pappa körde snabbaste man kunde så var jag självklart lite rädd , ni skulle sätt mig skrika asså. Men sen var det bara roligt att hoppa i vågor svänga fort osv. Hade skit roligt rättare sagt!! Men man kan vara trygg med pappsen han har lixom åkt sånt förut!!

Det kändes "skönt" att avsluta Florida resan med en sådan rolig avslutning på det hela! Tack för det mamam och pappa! <3 ;D

Brorsan och pappsen :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0