Underbar dag med vännerna♥

Nu är jag hemma hos Ebba! Ska sova här♥ Jippie! Det skla bli sjukt mysigt♥ Senast jag sov över här hos hennes pappa så var jag typ fem år ;S Fatta? Vi är ju bästisar och då är det rätt konstigt att det var så länge sen. Men jag har sovit hos henne förut fast hos hennes mamma! Aja, vi ska ha en mysig kväll med godis, popcorna och film osv..

Idag var jag och Ebba med Alma hela dagen. Vi åkte in till stan. Såg att jag fick en kommentar. Där det stog : Men du får väll inte åka in till stan? Och jaa så här är det att... Mamma och pappa har bestämmt att efter jullovet skulle jag få åka in till stan!! Jippie! de tyckte väll att jag var mogen no för att åka nu. Men aa jag vet inte riktigt vrf.
Men tack!!♥ Så hörni så att ni vet så får jag åka till stan med vänenr INTE SJÄLV, men det vill jag inte heller ;D

Köpte en kjol i stan. brukar inte använda det , men är ganska nöjd med inköpet!
Nu ska jag och Ebba börja mysa , kolla på film och äta gooodis!! Hoppas att ni haft en bra dag! Och hoppas att ni får en härlig kväll♥

image description

Sry för gammal bild , men är ju hos Ebba!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Vilma

Gud vad kul att du får åka in till stan nu!

Ha det så mysigt! Puss i kram <3

2012-01-15 @ 10:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0