Trött och ledsen!

Jag är lite trött och ledsen just nu. Venne riktigt varför.. Jag har gått på dans sen jag var fyra och för några år sen började jag på disco dans och älskar verkligen det. Jag gillar när det går snabbt och gillar och röra på mig också jue <3 Men nu på vårens termin så tänkte jag börja i en högre dansgrupp i disco dans. Men tiderna är på en söndag sent på kvällen. Inte direkt de bästa tiderna ;) Och nu i veckan ska dansen börja igen. Jag har ännu inte bestämt om jag ska fortsätta och börja i den högre gruppen eller sluta på dans och vänta tills nästa termin. Vad tycker ni. Är stressad för detta därför mår jag ine bra just nu. Vill bara ta beslutet och sluta tänka på det.

Men ska sätta mig i en bastu nu med en apelsin innan middagen. Mumsigt <3
Puss och hjäälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0