Tack!♥

Asså gud vad ni är snälla , älskar er♥ Jätte snällt av er att kommentera! Som bloggare blir man mycket gladare och vill skriva mer och mer. Det vill jag nu eftersom att jag fick så många fina kommentarer igår. TAck så jätte mycket hörni! Ni fattar inte hur glad jag är!!! Sen har statistiken varit i topp den med♥ Jag kan säga att den har legat över 50 sen säger jag inte mer! Om jag får fem kommentarer så avslöjar jag både sidvisningar och besökare! Så sätt igång och kommentera♥

Mobilen krånglar igen , vet inte vad som händer egentligen! Jag kan inte gå in på dem appar jag måste gå in på, mina favorit appar. Blogg.se , videofy.me och Facebook. Pappa brukar kunna fixa sånt men han är på jobbet. Vill helst inte störa honom , men tror jag gör det ändå ;D♥

Men igår la jag ju upp ett inlägg med bilder på olika UGGS och då fick ni kommentera vilka ni tyckte var snyggast! Var det roligt? Många tyckte iaf det. Jag fick en kommentar från anonym att jag skulle göra det oftare! Självklart ska jag göra det. Så jag kommer fortsätta med det rätt ofta så då får ni fortsätta kommentera. Ifall ni inte kommenterar så blir det ju inte lika roligt♥

Fick ju också en kommentar om att jag skulle lägga upp saker som jag fick i Florida så det kommer ikväll! Vi tvättade nämligen alla kläder från resan så att dem blev rena och jaa så dem torkar just nu så ikväll är dem säkert rena♥ Kika in hela dagen. Kommer med nya inlägg hela tiden♥
Nu ska jag kanske ringa pappa och fråga om vad som är fel på mobilen.

                           image description

                          Sorry för gammal bild men just nu ser jag helt förkyld och trött ut ;D♥

Men tack ännu en gång för kommentarerna och statistiken, glöm nu inte att kommentera detta inlägg för ni vill väll kanske se hur många besökare jag hade igår va?♥


                                                                        Puss sötisar!!


Kommentarer
Postat av: Felicia <3

Jag vill veta statistiken den är säkert jätte bra för du är en sån fin och rolig och snäll bloggare puss <3<3<3

2012-01-09 @ 10:04:26
Postat av: Anonym

Välkommen hem till kalla Sverige! Hoppas du har haft en underbar resa, känns som det iaf när man läser din fantastiska blogg! Älskar din blogg! :D

2012-01-09 @ 10:13:21
Postat av: nicole <3

visa statistiken, du kommer säkert ha jättebra <3

2012-01-09 @ 10:44:44
URL: http://funbycolan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bilden är jätte fin iallafall! ;)

2012-01-09 @ 11:31:48
Postat av: Anonym

Ja visa statistiken <3

Ps; din blogg äger

2012-01-09 @ 12:01:24
Postat av: Felicia

Haha jag skriver igen liksom visa statistiken haha <3 <3

2012-01-09 @ 12:01:58
Postat av: Hedvig

Viiiiisa!

2012-01-09 @ 13:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0