Stackars dig gumman!

Nu sitter jag och "lider"... Men det är så att min kompis Karro har gjort illa tån idag. Jag tycker så synd om henne för strax innan sommaren 2011 så hoppade Karro studsmatta och fick en spricka i sin lilla fot :( Hon hade gips typ hela sommaren så synd. Och nu när hennes fot precis läkt så händer lixom detta! Hennes tå kan vara bruten kanske, men hoppas verkligen inte det!!! Karro jag tycker jätte synd om dig och jag hoppas att du mår bättre snart♥ Vi ses imorgon Karro! Krya! Om ni vill veta mer om hennes tå så kan ni gå in på hennes blogg (gud vad det lät konstigt haha , iaf) , som jag länkade men gå in här!!

Krya bästa Karro♥



 Söta Karro ♥ Må bättre, önska att jag kunde göra vad som helst för att få bort din smärta!! Puss!

Kommentarer
Postat av: Karro

Tack mattan!

Hoppas faktiskt också att det bli bättre!

Älskar dig puss!

2012-01-10 @ 21:49:14
URL: http://justkarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0