Sorry!

Hej allihopa!

Jag och Ebba hade det jätte bra idag! ♥ Vi kollade på två filmer, en som började på B ahha ;S och Twilight ♥ Vi åt också chokladbolalr mohaha busiga ahaha, men det var skit gott!!

Jag är ledsen för skit dålig upd idag. Men hr haft fullt upp verkligen!
Ebba håller på att lägga till bloggrespons (s) på min blogg och så.Om ni vill se hur det ser ut så kika in senare så lägger jag ut en bild ;D

Bilder på Ebba och jag från idag ;D :



Yeey! Jag och bästis! ♥



Me ;D



Haha vad gör jag lixom?? XD ♥



 Vi!♥



Lika som bär? Haha kommentera vad ni tycker! Är vi lika elr inte? ♥



Sry för gammal bild! Nu ska jag göra något annat! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, ni är lika som bär. :)

2012-01-11 @ 16:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0