Morgondagens planer!

Morgondagens planer är:

• Gå upp tidigt och träna, o.s.v.
• Ta ett dopp i poolen.
• Äta frukost.
• ligga vid poolen och sola och bada.
• åka till Miami yeey!!
• På väg dit ska vi stanna vid Everglades och ditta på djur. (vilda djur)
• Kollar runt i Miami!
•Checka in på Hotellet i Miami.
• Äta middag.
• Sen vet jag inte så mycket mer.

Imorgon kommer jag kunna blogga på förmiddagen och för er är det eftermiddagen. Sen kommer jag förhoppningsvis blogga på Hotellet i Miami. Det beror på om det finns gratis internet där.

Men nu ska jag bara lägga upp en bild på min lagade mobil. När vi shoppade gick vi förbi en iPhone butik och där kunde dem laga min mobil på några timmar så det var grymt bra. Så nu sitter jag med mobilen lagad i handen. Det känns bra <3 Sov så gott så hörs vi imorgon PuSs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0