Kall dag ;D

Hej alla läsare <3
Nu sover ni va?
Jag kom precis hem från en Outlet här i Miami! Vi har idag varit och kollat runt lite här i Miami och så. För det var riktigt kallt ute idag , typ bara 14 grader. Det är riktigt kallt för att vara Miami.

Det är roligt för att för dem som bor här i Miami så är det typ vinterväder för Amerikaner när det är under 20 grader ute ;P Så idag hade dem flesta dunjackor , halsdukar osv... Medans vi gick med byxor och tunn kofta. Aja det var lite konstigt ;) <3

Sen nu på eftermiddagen/kvällen så har vi åkt till en stor Outlet här i Miami. Eftersom att vi redan shoppat en del innan här så blev det inte jätte mycket grejor , mest saker som jag verkligen behövde.
Jag kan berätta vad jag fick/ köpte.
Okej...
•Jag fick ett par tränings tights till Friidrotten.
•Ett par trosor från GAP.
•Tränings strumpor.
• Och det allra bästa. Nu kommer det. Jag fick ett par UGGS !!! Dem är ganska höga med knappar på sidan. (använder iPaden OBS ej iPad 2 så jag kan inte fota ;( och blogg appen på mobben krånglar) Ni får helt enkelt se bild på skorna när jag kommer hem. Men jag är verkligen jätte glad för UGGSEN tack så jätte mycket mamma och pappa. Är jätte tacksam <3 Ni är bäst.

Eftersom att jag fick ett par UGGs så var ju det dyrt. Hemma kostar det 2200 cirka och här kostade det lite billigare 1999. Inte mycket billigare men ändå lite. Jaja det var det iaf.

Jusdet, jag köpte lite presenter till polarna. Vi byter nämligen julklapp med varandra inte alla kompisar såklart. Men jag byter med Ebba, Karro, Vilma, Nicole, Felicia och Hedvig! ;D Kan tyvärr inte visa upp grejorna eftersom att dem typ kanske brukar läsa här.

Det var min dag. Hoppas att ni har haft en minst lika bra dag som jag ;D
Ledsen för dålig upd idag för vi har typ inte varit på Hotellet någonting.

Puss från en glad Matilde ;D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Varsågod, puss mamma

2012-01-04 @ 06:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0