I am sorry ♥

Jag är ledsen för dålig upd idag. Men så fort jag lyft på huvudet så har det dunkat till och jag varit tvungen att lägga mig ner igen. Sen har jag typ bara sovit hela dagen. Har fått i mig någon skiva gateua bröd , lite majs och lite flingor. Är med andra ord inte hungrig. Mår inge vidare. Huvudet dunkar medans halsen gör ont och svider. Om jag har täcket på mig så blir jag varm. Om jag tar av mig täcket så fryser jag ihjäl så det är lixom lite svårt att avgöra om jag ska ha på mig täcket eller inte hhe ;P

Hatar att vara sjuk, men ibland kan det bara vara skönt att slappa , men inte nu. Vill bara bli frisk och komma tillbaks till mina underbara vänner i skolan. Tror jag heller inte kommer till skolan imorgon. Men det beror på hur jag mår imorgon. Men som det ser ut nu så blir det nog ingen skola imorgon heller ;( Men Colan kommer hem med lite läxor till mig imorgon efter skolan. Snällt av dig Colan, hon har startat en ny blogg kika www.colansstyle.blogg.se

Men för någon timme sen tog jag en alvedon. Alltid när jag tar alvedon så kan jag inte svälja hela , måste typ slicka på den och det tar ett tag hehe ;D Men kände att jag kunde skriva ett inlägg nu eftersom alvedonen fortfarande hjälper ett tag till. Sitter också med halstabletterna i handen.

Hoppas inte ni mår lika piss som jag! Hoppas ni har haft en hyffsad bra måndag.



Klassresan i somras♥



Haha snacka om koncentrerad i filen ;D♥



Saknar er, inté bara ni som är med på bilderna utan alla kompisarna♥



Haha Alma hissar!♥ Victor i klassen i bakrunden ;D



Haha!



Min fin,fina Ebba♥



Tummen upp☻



Alma håller tummarna upp igen :D Glad kompis jag har asså♥

7

Vi har så roligt haha♥ ;D



Min fina Nicole♥



Så är pigg vill jag vara nu!



U smile, I smile♥ ;)



Söt kusin man har lixom! Oscar du är bara för grym♥



Min underbara felicia♥



Haha Hille♥



Min Vilma♥ Hon är också hemma och är sjuk nu!♥ krya♥

Från mig till er! Sakanr alla er som sagt inte bara ni som är med på bild. ♥

PUSS!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0