Härlig kväll!

Kom hem från en härlig kväll med familjen här i Fort Lauderdale!! Det blev ingen båttur , vrf vet jag inte. Men tror det berodde på att det blev mörkt och vi var hungriga. Vi skjuter upp det tills imorgon istället.

Man märker att man varit med familjen i snart två veckor och verkligen gott varandra på nerverna ibland. Vi har varit med varandra hela tiden och då kan man faktiskt bli lite galen på varandra... XD. Jag och syrran har iaf gått varandra på nerverna ibland.... Men det är inte heller så ovanligt mellan oss hehe... ;P
Så med andra ord tror jag att det kan vara bra att åka hem snart. Komma inn i dem vanliga rutinerna och så.
Vi har ju självklart haft det underbart här i Florida. Men nu längtar man hem lite ändå, bl.a till vännerna!! Saknar er så 7kt mycket bara så att ni vet <3

Jag trodde aldrig jag skulle säga det men jag längtar faktiskt hem till grönsaker och frukter och fräsch mat! Här i USA är det verkligen piss mat. Man förstår verkligen vrf vissa är lite elr inte lite utan mycket överviktiga! Så jag saknar lite den svenska maten. Men denna onyttiga mat har självklart varit sorry jävligt god den med ;D <3
Ska bli skönt att komma hem , träffa vänner och börja träna Friidrott igen elr vad man säger...

Samtidigt vill man också stanna kvar här i värmen och solen och framförallt ljuset. Hemma i sverige är det väll mörkt tråkigt och regnigt? Men vissa skriver på facebook att det snöar! Stämmer verkligen det? Hoppas det för det vorre riktigt roligt!!

Opps, detta inlägg blev rätt långt men kände för att skriva av mig lite. Saknar er! Puss <3


Kommentarer
Postat av: Oscar ramfors

Jaa det ligger lite snö här<3

2012-01-06 @ 10:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0