Halsfluss ;(

Heej och godmorgon! Nu ligger jag i soffan och chillar. Mamma tror att jag kanske har hasfluss för jag kan knappt svälja. Jag har inte ätit något sen i går då jag åt lite majs. Men ifall det skulle vara halsfluss så måste jag börja äta medicin. Men det hoppas jag att jag inte behöver!! Men fick nyss ett sms från sarah att man bara kan kommenter på vissa inlägg,äre så? Hoppas att det försvinner för jag vill ju att man ska kunna kommentera mina inlägg. ska försöka klura lite på hur man gör ;D

Nu orkar jag inte skriva längre , ska ta en tupplur och sätta på tv:en. Ha en bra dag



Puss från sjuklingen♥


Kommentarer
Postat av: Sarah

Stackare låter inte kul krya<3

Puss

2012-01-31 @ 10:02:03
Postat av: Melina

Stackare! kryya <3

2012-01-31 @ 18:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0