Friidrott! ♥

Hejsan!
Nu sitter jag och Colan på mitt rum och har det najsigt!! I förra inlägget skrev jag ju att jag haft dålig upd idag och jag är verkligen jätte ledsen för det! Ska inte hända igen ♥ Men som ni vet så blir det ju andra rutiner när man kommer tillbaks till skolan , läxor osv... Dock har vi inte haft några läxor denna vecka, najsigt. Men jag har inte hunnit med ändå ;D Men i helgen ska det bli änding på det ;D
Om 20 minuter drar jag  till Vilma (friidrottskompis) för att åka till friidrotten! Det var åratals sen . Har ju varit förkyld, men nu mår jag nästan helt bra igen. Ska ändå ta det lungt idag så att jag inte blir förkyld igen!
Men nu måste jag klä på mig träningskläderna och "packa" väskan! Hänger med Colan en bit♥
Puss!
HAha sorry för gammal bild men jag har inte tid just nu ;D♥ PUSS från mig och Colan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0