Fjuuu!

Kom just hem från läkaren. Läkaren stoppade in en sån här typ hals pinne elr vad det heter i. Halsen för att se hur det såg ut där inne i min hals. Jag har desutom världens minsta mun så jag fick kvällningar och var nära på att typ spy!! Men dem stoppade in pinnen (ungefär som en glasspinne) i munnen och nuddade långt ner på tungan . Sen så tog dem ut pinnen och Undersökte den.
Jag var typ säker på att jag skulle behöva äta medicin men nepp så farligt var det inte. Jag blev riktigt glad när jag fick höra att jag inte behövde ta medicin!! Men de sa att jag skulle dricka 2-3 liter vatten per dag! Och idag har jag inte änns druckit en liter typ. Ska försöka att dricka så mycket som möjligt men varje gång jag sväljer så gör det skit ont i halsen!
Aja jag är iaf glad att jag inte behöver äta medicin.
Hoppas att ni är friska och mår toppen!

Puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0