Dag med Fellan♥


Nu kom jag nyss hem från Fellan! Vi har haft en grym eftermiddag tsm ♥ Vi har ju tagit massor av kort så här får ni snart lite bilder ;D
Hoppas att ni också haft en riktigt bra dag!






Me ;D



Fina Fellan! ♥













Aww!



Tjenare!



Hopp!





Stolt fotograf! ;D




Var finns där ute..?









Här är jag! ;D



Yeey!



Den har jag tagit ;D



Ser ni mig?



Jag ser er där borta... ;S



 ♥♥♥





Det var dem bilderna från idag! Hoppas att ni gillar dem!!
Men jag behöver hjälp!! Vilken bild ska jag ha som profilbild pp facebook?? Kommentera vad ni tycker,
inget är fel!!♥

Nu ska jag göra iårdning mig inför läggdags!

Puss och kram och sov gott!!♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Bild 3,5 eller 13 bild 3 är fin för då är du ju ute men dom andra är fina för att det är vit bakgrund och coola <3

2012-01-11 @ 22:43:43
Postat av: nicole

3 och 5 var fina <3

2012-01-12 @ 07:19:17
Postat av: Anonym

Bild 13 <3

2012-01-13 @ 20:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0