Borta bra men hemma bäst!!♥

Hej alla läsare!

Nu kom vi just hem till huset!! Känns skönt att vara hemma hem,hem ljuva hem ;D♥

Resan hit gick bra! När vi åkte från Florida var klockan typ tolv (på dagen) tror jag... Då åkte vi i typ tre timmar till Chicago och sen från Chicago åkte vi i sju timmar och 40 minuter till Arlanda,det var dock lite jobbigare. För det första kräkdes en kille bakom mig hela resan. För det andra så kunde jag inte sova på hela resan. Egentligen var det meningen att man skulle sova. För när vi landar på Arlanda så är det morgon i svensk tid. Men jag kunde heller inte somna på flyget för att jag har blivit as förkyld. Stackars dem som satt runt mig... ;D Nejmen, jag snöt mig allvarligt typ en gång i minuten!! Så nu är min näsa typ helt svullen ;O

Men det känns som sagt riktigt skönt att vara hemma. Skönt med egen nyttig mat!!

Mamma sa att jag fick bestämma mat idag. I florida har typ all mat varit ägg i. Så jag har typ left på pomes och potatismos!! Hehe opps. Låter kanske inte jätte dåligt. Men tro mig efter någon vecka mår inte magen så bra efter all potatis. Så jaa därför ska jag få välja mat idag! Yeey!
Jag har bestämt pankakor till lunch jippie. Det var typ femtiotusen år sen jag åt det. Har saknat pankakisar♥
Sen till middag blir det pasta carbonera (stavning ;S ) med massor av grönsaker ;D Låter det mumsigt? Har saknat pasta grymt mycket ;D

aja! Vad gör ni nu då? Ni kanske sover elr?

Det känns iaf sjukt skönt att skriva från datorn!
Man kan säga att våran familj har "dygnat" haha. Gick upp i amerikansk tid kl fem och sen har vi varit vakna tills nu på morgonen i svensk tid. Vi har typ varit vakna i 25 timmar nu ;D Så jag är grymt tröött nu! Men jag får verkligen inte somna för då kommer jag inte vakna. Och kommer heller inte komma in i den Svenska tiden lika fort. Men jag hoppas på att det blir bra!

Känner mig faktiskt nästan lite sjuk nu eftersom jag är vrak förkyld (jätte förkyld) plus att jag har ont i huvudet och är trött , stackars mig...♥

Nu håller jag på med en film från florida som kommer upp om någon dag! Vi hörs snart igen och Godmorgon för er♥



Eran tokiga bloggare! P.s sry för arkiv bild men jag pallar inte ladda upp massa bilder nu D.s

Vill bara slänga mig på sängen att somna, men ni får hjälpa mig så att jag inte gör det ;D

Kram från en trött Matilde ;D♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0