Bilder från idag ;D♥

Hejsan! Nu sitter jag i mitt rum och skypar med Ebbis!!!Hon slår in en julklapp till moi. Så vi kan inte ha video på hehe men det går ändå bra. Just nu sjunger hon tilln rolig låt, vet ej vad den heter :D xD Jaha det är vad vi gör just nuu!♥

Vad tyckte ni om det roliga klippet på den fjolliga fotbolls domaren? Rolig elr tråkig? Ganska dålig bild tycker jag , men det viktigaste var ju att man såg själva domaren eller hur?

Men nu ska jag inte snacka mer utan lägga upp några bilder från tidigare idag , vil ni se eller?



Bullfika!








LOviiisa!




Min gulliga kusin Lovisa♥♥♥




Min coola kusin Oscar haha ♥♥ ;D



Älskar er! ♥



Yeey♥



Haha min coola farfar haha :D Älskar dig med ahha, världens bästa farfar♥ Asså han
skojade ju såklart :D♥


Men det var dem bilderna från idag ;D Men dem var suddiga, är ledsen! Detta var istälelt för bilder på kläderna. Vissa av mina kläder ligger fortfarande i tvätten! Jag är jätte ledsen för det , men så fort sim möjligt så ska jag lägga upp dem , kanske imorgon! 

Men nu är maten klar där nere så jag ska säga hejdå till Ebba på skype och stänga av datorn.

Puss, nu ropar mamma för andra gången att maten är klar opps ;D Puss♥

Kommentarer
Postat av: nicole <3

klippet var jätte roligt mattan <3

2012-01-09 @ 19:14:37
URL: http://funbycolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0